Reklamační řád a poprodejní servis

Reklamační řád přehledně popisuje práva a povinnosti při reklamačním řízení. Rádi bychom zdůraznili to nejdůležitější:

  1. reklamace vyřizujeme v průměru do pěti dnů,
  2. snažíme se být maximálně vstřícní a servisujeme i produkty, které jste nenakoupili u nás,
  3. máme velké množství servisních partnerů,
  4. jsme vám k dispozici osobně na reklamačním oddělení vždy od 9:00 do 16:30 na adrese: Novoveská 1262/95, Ostrava-Mariánské Hory,
  5. nebo na e-mailové adrese reklamace@edsystem.cz či telefonním čísle 597 444 335.

Tím, že u nás nakoupíte, náš vztah nekončí.

  • připravujeme pro vás produktová školení, workshopy a další setkání,
  • konzultujeme a radíme, pokud si s něčím nevíte rady,
  • pro své partnery vyvíjíme projekty určené přímo pro jejich podporu.

Jednou větou:

Jsme tu pro vás a vaše spokojenost je naším cílem.