>

Preventivní opatření COVID-19

16. 3. 2020

 

Vzhledem k aktuální zdravotní situaci spojené koronavirem COVID-19 v České a Slovenské republice jsme se rozhodli na našich pobočkách přistoupit k některým preventivním opatřením, která nám pomohou zajistit maximální bezpečí a ochranu zdraví našich klientů, zákazníků, partnerů i zaměstnanců.

 

aktualizace: nejnovější informace ohledně fungování eD v souvislosti COVID-19 najdete na speciální stránce edecko.cz/covid

 

Z preventivních důvodů od pondělí 16. března do odvolání platí následující opatření:

 

1) Dočasně pozastavujeme osobní odběry na některých pobočkách

 

Od pondělí 16. března pozastavujeme možnost osobních odběrů na některých pobočkách. V České republice se jedná o odběry z našeho centrálního skladu v Ostravě. Na Slovensku pak osobní odběry z centrálního skladu v Bratislavě.

 

Na pobočkách v Žilině, Bánské Bystrici a v Košicích i nadále zůstává možnost individuálních osobních odběrů.

 

2) Sklady nadále fungují. Stále odesíláme zásilky!

 

V eD system jsme stále aktivní. Naše logistika i sklady nadále fungují, proto naši zákazníci mohou standardně využít možnosti objednávky na konkrétní adresu.

 

Naše doprava v rámci České i Slovenské republiky stále funguje, včetně dopravy skrze hranice (Česko/Slovensko). Kurýrní služby v obou státech také doručují. Proto se zákazníci mohou při svých objednávkách z eD SHOPu spolehnout na uvedenou skladovou dostupnost tak, jako jsou zvyklí. Objednávky budou doručeny na zadanou adresu.

 

V Česku v tuto chvíli platí u dopravců speciální režim pro doručování:

 

Pravidla pro doručení zásilky:

Po dobu trvání nouzového stavu není Zasílatel povinen vyžadovat podpis Příjemce jako potvrzení o doručení zásilky. Při předání pouze pořídí opis posledních 3 čísel průkazu totožnosti.

Zasílatel je oprávněn odmítnout nebo neuskutečnit doručení zásilky, jestliže to neumožňují dopravní nebo jiná omezení na adrese doručení, případně důvodná obava o zdraví osob zúčastněných na přepravě.

 

Zásilky na dobírku:

Úhrada zásilky je možna pouze bezhotovostně, prostřednictvím platební karty.

 

Více informací zjistíte také na stránkách dopravce.

 

3) Oddělení reklamací funguje bez osobního příjmu zboží

 

Reklamace zboží stále přijímáme na pobočce v Ostrava i v Bratislavě. Osobní vyřizování reklamací a osobní předávání reklamovaných produktů je však od 19. 3. 2020 pozastaveno.

 

Chceme tak ochránit zdraví našich kolegů a kolegyň i zákazníků, kteří na reklamace přichází. Pokud potřebujete vyřídit reklamaci, nemusíte nikde cestovat. Doporučujeme využít kurýrní službu nebo se snažit reklamaci nejdříve vyřešit telefonicky/e-mailem.

 

Přečtěte si návod „Jak a kde reklamovat

 

4) Práce z Home Office

 

Chod naší firmy se nezastavil. Nadále fungujeme, aktuálně z velké části na práci z domu. Stále tedy naši zákazníci, klienti a partneři mohou kontaktovat své obchodníky, produktové manažery, marketingové specialisty a další kolegy stejně tak, jako doposud. Všichni jsou připraveni i nadále vykonávat své pracovní úkoly na 100 % a jsou plně k dispozici.

 

Věříme, že vzhledem k aktuální situaci snahu o co nejvyšší bezpečnost chápete. Zdraví vás i našich zaměstnanců je pro nás prioritou. Jakmile to situace umožní, osobní odběry opět umožníme a vrátíme se ke standardnímu fungování firmy. Budeme vás včas informovat. Děkujeme za pochopení.